راهنمای کامل فراروم

پاسخ تمام سوالات شما در مورد استفاده از پلتفرم فراروم - راهنمایی جامع برای برگزاری جلسات مجازی موفق

🚨 مشکلات اساسی و حیاتی

اولین قدم‌ها برای حل مشکلات رایج - دوربین، میکروفون و اشتراک صفحه

در صورت تمایل به فعال کردن دوربین بر روی آیکون دوربین کلیک کنید. سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود از بین دوربین‌های فعال، دوربین مدنظر را انتخاب نمایید. سپس می‌توانید کیفیت دوربین خود را متناسب با سرعت اینترنت خود انتخاب نمایید. چنانچه علاقه‌مند بودید تا پس‌زمینه دوربین خود را محو نمایید، می‌توانید از بین گزینه‌های ممکن یکی را انتخاب کنید. سپس روی گزینه آغاز اشتراک‌گذاری کلیک کنید.
دوربین
0 بازدید
هنگام ورود به جلسه شما بصورت شنونده در جلسه حضور خواهید داشت. چنانچه در جلسه نیاز داشتید تا دوربین خود را به اشتراک بگذارید، می‌توانید در قسمت گفتگوی عمومی درخواست خود را مطرح نمایید. سپس بر روی آیکون دست در پایین صفحه کلیک نمایید، چنانچه برگزارکننده برنامه به شما مجوز دوربین را داد، بر روی آیکون دوربین کلیک کنید. سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود از بین دوربین‌های فعال، دوربین مدنظر را انتخاب نمایید. سپس روی گزینه آغاز اشتراک‌گذاری کلیک کنید.
دوربین
0 بازدید
در صورت تمایل به فعال کردن دوربین بر روی آیکون دوربین کلیک کنید. سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود از بین دوربین‌های فعال، دوربین مدنظر را انتخاب نمایید. سپس روی گزینه آغاز اشتراک‌گذاری کلیک کنید.
دوربین
0 بازدید
هنگام ورود به جلسه شما بصورت شنونده در جلسه حضور خواهید داشت. چنانچه در جلسه نیاز داشتید تا دوربین خود را به اشتراک بگذارید، می‌توانید در قسمت گفتگوی عمومی درخواست خود را مطرح نمایید. سپس بر روی آیکون دست در پایین صفحه کلیک نمایید، چنانچه برگزارکننده برنامه به شما مجوز دوربین را داد، بر روی آیکون دوربین کلیک کنید.
دوربین
0 بازدید
موقع ثبت‌نام نام کاربری ام تایید نمی‌شود نام کاربری باید حداقل ۳ کاراکتر و حداکثر ۲۰ کاراکتر باشد. همچنین نمی‌تواند شامل کاراکترهای خاص یا فاصله باشد.
مدیریت جلسه
0 بازدید
پس از ورود به سامانه جلسات، روی گزینه میکروفون کلیک نمایید و سپس چنانچه مرورگر از شما مجوز میکروفون خواست، آن را تایید کرده و برای بررسی وضعیت تایید خود، میتوانید روی آیکون قفل کنار نوار آدرس، در مرورگر کروم کلیک نمایید و مشاهده نمایید که تیک خورده باشد.
میکروفون
0 بازدید
هنگام ورود به جلسه شما بصورت شنونده در جلسه حضور خواهید داشت. چنانچه در جلسه نیاز داشتید تا صحبت نمایید، می‌توانید در قسمت گفتگوی عمومی درخواست خود را مطرح نمایید. سپس بر روی آیکون دست در پایین صفحه کلیک نمایید، چنانچه برگزارکننده برنامه به شما مجوز میکروفون را داد، یکبار بر روی علامت هدفون در پایین صفحه کلیک نمایید، سپس بر روی ایکون بلندگو کلیک نمایید، در پنجره باز شده گزینه میکروفون را انتخاب نمایید. حالا بر روی دکمه میکروفون کلیک نمایید تا صدای شما در جلسه پخش شود.
میکروفون
0 بازدید
پس از ورود به سامانه جلسات، روی گزینه میکروفون کلیک نمایید و سپس چنانچه مرورگر از شما مجوز میکروفون خواست، آن را تایید کرده و برای بررسی وضعیت تایید خود، میتوانید روی آیکون قفل کنار نوار آدرس، در مرورگر کروم کلیک نمایید و مشاهده نمایید که تیک خورده باشد.
میکروفون
0 بازدید
هنگام ورود به جلسه شما بصورت شنونده در جلسه حضور خواهید داشت. چنانچه در جلسه نیاز داشتید تا صحبت نمایید، می‌توانید در قسمت گفتگوی عمومی درخواست خود را مطرح نمایید. سپس بر روی آیکون دست در پایین صفحه کلیک نمایید، چنانچه برگزارکننده برنامه به شما مجوز میکروفون را داد، بر روی دکمه میکروفون کلیک نمایید.
میکروفون
0 بازدید

⚡ مشکلات متداول

سوالات پرتکرار کاربران - اتصال، مدیریت جلسه و سایر مسائل

سرویس اتاق جلسه ساعتی، سرویسی است که در آن شما می‌توانید جلسات مجازی خودتان را برگزار کنید. برای برگزاری باید اتاق تهیه نمایید.
عمومی
0 بازدید
برای تهیه اتاق، ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از منوی خرید، بسته مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.
عمومی
0 بازدید
شرکت‌کنندگان جلسه بصورت پیش فرض در جلسه شما قفل خواهند بود، چنانچه نیاز داشتید تا در جلسه به کاربری دسترسی دوربین یا میکروفون دهید، در قسمت لیست کاربران بر روی نام کاربر کلیک نمایید. سپس بر روی گزینه بازکردن کاربر کلیک نمایید. با این کار دسترسی‌های کاربر فعال خواهد شد.
مدیریت جلسه
0 بازدید
برای دعوت از دوستان از منوی سمت راست بر روی اتاق‌های من کلیک کنید. در لیست اتاق‌ها، اتاق مد نظر خود را انتخاب نمایید و از ستون عملیات بر روی لینک دعوت کلیک کنید. یک پنجره باز خواهد شد که شامل لینک دعوت خواهد بود. لینک را کپی نموده و برای دوستان خود ارسال نمایید.
مدیریت جلسه
0 بازدید
شرکت‌کنندگان جلسه بصورت پیش فرض در جلسه شما قفل خواهند بود، چنانچه نیاز داشتید تا در جلسه به کاربری دسترسی دوربین یا میکروفون دهید، در قسمت لیست کاربران بر روی نام کاربر کلیک نمایید. سپس بر روی گزینه بازکردن کاربر کلیک نمایید.
مدیریت جلسه
0 بازدید
در صورت تمایل به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش بر روی آیکون نمایشگر کلیک کنید. در مرورگر کروم، سپس پنجره‌ای باز می‌شود که از شما درخواست می‌کند تا مکانی که باید برای کاربران آنلاین به اشتراک گذاشته شود را انتخاب کنید. شما می‌توانید برای سادگی روی گزینه Entire Screen به معنای اشتراک‌گذاری کل صفحه نمایش کلیک کنید. سپس روی گزینه Share کلیک نمایید.
اشتراک صفحه
0 بازدید
در صورت تمایل به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش بر روی آیکون نمایشگر کلیک کنید. در مرورگر کروم، پنجره‌ای باز می‌شود که از شما درخواست می‌کند تا مکانی که باید برای کاربران آنلاین به اشتراک گذاشته شود را انتخاب کنید.
اشتراک صفحه
0 بازدید

حساب کاربری

در صفحه ورود، روی لینک "فراموشی رمز عبور" کلیک کنید. شماره موبایل خود را وارد کنید و کد تایید دریافتی را استفاده کنید تا رمز عبور جدید تنظیم کنید.
عمومی
0 بازدید
برای ایجاد حساب کاربری، روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز شامل شماره موبایل و ایمیل را وارد نمایید. سپس کد تایید ارسال شده را وارد کنید.
عمومی
0 بازدید

خدمات

بله، در پلن‌های حرفه‌ای و سازمانی امکان سفارشی‌سازی خدمات وجود دارد. با تیم فروش ما تماس بگیرید تا جزئیات بیشتری دریافت کنید.
عمومی
0 بازدید
در پنل مدیریت، به بخش "خدمات" بروید و روی "افزودن خدمت جدید" کلیک کنید. اطلاعات خدمت شامل نام، توضیحات، قیمت و دسته‌بندی را وارد نمایید.
عمومی
0 بازدید

صورتحساب

تسویه حساب‌ها به صورت هفتگی برای پلن‌های پایه و روزانه برای پلن‌های حرفه‌ای و بالاتر انجام می‌شود.
عمومی
0 بازدید
در بخش "صورتحساب"، صورتحساب‌های unpaid را انتخاب کنید و روش پرداخت مورد نظر (کارت اعتباری، کیف پول یا انتقال بانکی) را انتخاب نمایید.
عمومی
0 بازدید

عمومی

HubUsers یک پلتفرم جامع مدیریت خدمات دیجیتال است که امکان ارائه و مدیریت انواع خدمات آنلاین را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.
عمومی
0 بازدید
عمر اتاق در واقع مدت زمانی هست که شما می توانید جلسه آنلاین برگزار کنید. مثلا شما یک اتاق با عمر ۱۰ ساعت خریداری نموده‌اید، یعنی به مدت ۱۰ ساعت می‌توانید جلسه آنلاین برگزار کنید. این جلسه ممکن هست ۱۰ ساعت پیوسته باشد و یا در بازه‌های مختلف استفاده شود.
عمومی
0 بازدید
مدت اعتبار یا همان تاریخ انقضا، در واقع مدت زمانی است که شما می‌توانید از عمر اتاق استفاده نمایید برای مثال شما یک اتاق ۱۰ ساعتی را به مدت دو روز خریداری می‌نمایید، با این خرید شما می‌توانید این ۱۰ ساعت را طی دو روز اعتباری که دارید مصرف نمایید. پس از پایان این دو روز، اتاق شما منقضی و غیر فعال خواهد شد و امکان برگزاری جلسه نخواهید داشت. نکته مهم اگر عمر اتاق زودتر از بازه‌ی اعتبار نیز به پایان برسد اتاق شما غیرفعال خواهد شد.
عمومی
0 بازدید
این علامت به معنای غیرفعال شدن اتاق شماست، و قادر نخواهید بود جلسه برگزار کنید. با بردن موس بر روی آن علت غیرفعال بودن اتاق برای شما نمایش داده خواهد شد.
عمومی
0 بازدید
خیر، هر بسته خریداری شده مطابق با تعداد کاربر و ساعتی که خریداری شده‌است، قابل استفاده می‌باشد. توصیه میشود همیشه حداکثر تعداد نفرات و زمان موردنیاز خود را در خرید بسته‌ها درنظر بگیرید.
عمومی
0 بازدید
نام کاربری باید حداقل ۳ کاراکتر و حداکثر ۲۰ کاراکتر باشد. همچنین نمی‌تواند شامل کاراکترهای خاص یا فاصله باشد.
ورود به سیستم
0 بازدید
رمز عبور شما باید حداقل ۶ کاراکتر و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک (A...a,Z...z) و اعداد (۱....۹) باشد.
ورود به سیستم
0 بازدید
سرویس اتاق جلسه ساعتی، سرویسی است که در آن شما می‌توانید جلسات مجازی خودتان را برگزار کنید. برای برگزاری باید اتاق تهیه نمایید.
عمومی
0 بازدید
برای تهیه اتاق، ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از منوی خرید، بسته مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.
عمومی
0 بازدید
برای دعوت از دوستان از منوی سمت راست بر روی اتاق‌های من کلیک کنید. در لیست اتاق‌ها، اتاق مد نظر خود را انتخاب نمایید و از ستون عملیات بر روی لینک دعوت کلیک کنید. یک پنجره باز خواهد شد که شامل لینک دعوت خواهد بود. لینک را کپی نموده و برای دوستان خود ارسال نمایید.
مدیریت جلسه
0 بازدید
موقع ثبت‌نام نام کاربری ام تایید نمی‌شود نام کاربری باید حداقل ۳ کاراکتر و حداکثر ۲۰ کاراکتر باشد. همچنین نمی‌تواند شامل کاراکترهای خاص یا فاصله باشد.
مدیریت جلسه
0 بازدید

پشتیبانی

می‌توانید از طریق تیکت‌های پشتیبانی در بخش "تیکت‌ها"، چت آنلاین یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید. ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه، ۹ صبح تا ۶ عصر.
عمومی
0 بازدید

کاربر کامپیوتر و لپ‌تاپ

با کلیک بر روی ایکون بعلاوه و انتخاب گزینه مدیریت ارائه‌ها میتوانید فایل ارائه خود را بارگذاری کنید. توصیه می‌شود که به جهت عدم به‌هم‌ریختن فونت‌ها و طرح‌ها، حتما فایل با فرمت PDF بارگذاری نمایید. پس از انتخاب فایل، روی دکمه بارگذاری کلیک کنید.
عمومی
0 بازدید
برای این کار بر روی علامت سه نقطه‌ی بالا سمت راست وایت‌برد کلیک کنید، از منوی باز شده گزینه‌ی مخفی کردن نوار ابزارها را کلیک کنید. با این کار نوار ابزار از روی وایت برد برداشته خواهد شد.
عمومی
0 بازدید
چنانچه نیاز داشتید تا در جلسه به کاربری دسترسی ارائه‌دهنده دهید، در قسمت لیست کاربران بر روی نام کاربر کلیک نمایید. سپس بر روی گزینه تغییر نقش به ارائه‌دهنده کلیک نمایید. با این کار شرکت‌کننده شما دسترسی ارائه‌دهنده خواهد داشت.
مدیریت جلسه
0 بازدید
بر روی علامت بعلاوه پایین صفحه کلیک نمایید و بر روی گزینه گرفتن نقش ارائه‌دهنده کلیک نمایید. با این کار شما ارائه‌دهنده خواهید شد.
مدیریت جلسه
0 بازدید
شرکت‌کنندگان جلسه بصورت پیش فرض در جلسه شما قفل خواهند بود، چنانچه نیاز داشتید تا در جلسه به کاربری دسترسی دوربین یا میکروفون دهید، در قسمت لیست کاربران بر روی نام کاربر کلیک نمایید. سپس بر روی گزینه بازکردن کاربر کلیک نمایید. با این کار دسترسی‌های کاربر فعال خواهد شد.
مدیریت جلسه
0 بازدید
در صورت تمایل به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش بر روی آیکون نمایشگر کلیک کنید. در مرورگر کروم، سپس پنجره‌ای باز می‌شود که از شما درخواست می‌کند تا مکانی که باید برای کاربران آنلاین به اشتراک گذاشته شود را انتخاب کنید. شما می‌توانید برای سادگی روی گزینه Entire Screen به معنای اشتراک‌گذاری کل صفحه نمایش کلیک کنید. سپس روی گزینه Share کلیک نمایید.
اشتراک صفحه
0 بازدید
در صورت تمایل به فعال کردن دوربین بر روی آیکون دوربین کلیک کنید. سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود از بین دوربین‌های فعال، دوربین مدنظر را انتخاب نمایید. سپس می‌توانید کیفیت دوربین خود را متناسب با سرعت اینترنت خود انتخاب نمایید. چنانچه علاقه‌مند بودید تا پس‌زمینه دوربین خود را محو نمایید، می‌توانید از بین گزینه‌های ممکن یکی را انتخاب کنید. سپس روی گزینه آغاز اشتراک‌گذاری کلیک کنید.
دوربین
0 بازدید
هنگام ورود به جلسه شما بصورت شنونده در جلسه حضور خواهید داشت. چنانچه در جلسه نیاز داشتید تا دوربین خود را به اشتراک بگذارید، می‌توانید در قسمت گفتگوی عمومی درخواست خود را مطرح نمایید. سپس بر روی آیکون دست در پایین صفحه کلیک نمایید، چنانچه برگزارکننده برنامه به شما مجوز دوربین را داد، بر روی آیکون دوربین کلیک کنید. سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود از بین دوربین‌های فعال، دوربین مدنظر را انتخاب نمایید. سپس روی گزینه آغاز اشتراک‌گذاری کلیک کنید.
دوربین
0 بازدید
پس از ورود به سامانه جلسات، روی گزینه میکروفون کلیک نمایید و سپس چنانچه مرورگر از شما مجوز میکروفون خواست، آن را تایید کرده و برای بررسی وضعیت تایید خود، میتوانید روی آیکون قفل کنار نوار آدرس، در مرورگر کروم کلیک نمایید و مشاهده نمایید که تیک خورده باشد.
میکروفون
0 بازدید
هنگام ورود به جلسه شما بصورت شنونده در جلسه حضور خواهید داشت. چنانچه در جلسه نیاز داشتید تا صحبت نمایید، می‌توانید در قسمت گفتگوی عمومی درخواست خود را مطرح نمایید. سپس بر روی آیکون دست در پایین صفحه کلیک نمایید، چنانچه برگزارکننده برنامه به شما مجوز میکروفون را داد، یکبار بر روی علامت هدفون در پایین صفحه کلیک نمایید، سپس بر روی ایکون بلندگو کلیک نمایید، در پنجره باز شده گزینه میکروفون را انتخاب نمایید. حالا بر روی دکمه میکروفون کلیک نمایید تا صدای شما در جلسه پخش شود.
میکروفون
0 بازدید

کاربر موبایل

بر روی علامت سه خط بالا سمت چپ کلیک نمایید. با این کار منوی پیش‌خوان برای شما نمایش داده‌خواهد شد. حالا می‌توانید به منوهای مدنظر خود مراجعه نمایید.
عمومی
0 بازدید
جهت مشاهده اطلاعات بیشتر اتاق و همچنین ستون عملیات بر روی علامت بعلاوه آبی رنگ کلیک نمایید. با این کار ستون‌های اطلاعات دیگر و همچنین ستون عملیات برای شما نمایش داده خواهد شد.
عمومی
0 بازدید
با کلیک بر روی ایکون بعلاوه و انتخاب گزینه مدیریت ارائه‌ها میتوانید فایل ارائه خود را بارگذاری کنید. توصیه می‌شود که فایل با فرمت PDF بارگذاری نمایید.
عمومی
0 بازدید
بر روی علامت آدمک بالا سمت راست کلیک نمایید. با این کار منوی لیست کاربران، چت عمومی و یادداشت‌ها نمایش داده خواهد شد. نکته مهم: برای برگشت به صفحه‌ی وایت‌برد، مجدد بر روی آیکون آدمک کلیک کنید.
مدیریت جلسه
0 بازدید
چنانچه نیاز داشتید تا در جلسه به کاربری دسترسی ارائه‌دهنده دهید، در قسمت لیست کاربران بر روی نام کاربر کلیک نمایید. سپس بر روی گزینه تغییر نقش به ارائه‌دهنده کلیک نمایید.
مدیریت جلسه
0 بازدید
بر روی علامت بعلاوه پایین صفحه کلیک نمایید و بر روی گزینه گرفتن نقش ارائه‌دهنده کلیک نمایید.
مدیریت جلسه
0 بازدید
شرکت‌کنندگان جلسه بصورت پیش فرض در جلسه شما قفل خواهند بود، چنانچه نیاز داشتید تا در جلسه به کاربری دسترسی دوربین یا میکروفون دهید، در قسمت لیست کاربران بر روی نام کاربر کلیک نمایید. سپس بر روی گزینه بازکردن کاربر کلیک نمایید.
مدیریت جلسه
0 بازدید
در صورت تمایل به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش بر روی آیکون نمایشگر کلیک کنید. در مرورگر کروم، پنجره‌ای باز می‌شود که از شما درخواست می‌کند تا مکانی که باید برای کاربران آنلاین به اشتراک گذاشته شود را انتخاب کنید.
اشتراک صفحه
0 بازدید
در صورت تمایل به فعال کردن دوربین بر روی آیکون دوربین کلیک کنید. سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود از بین دوربین‌های فعال، دوربین مدنظر را انتخاب نمایید. سپس روی گزینه آغاز اشتراک‌گذاری کلیک کنید.
دوربین
0 بازدید
هنگام ورود به جلسه شما بصورت شنونده در جلسه حضور خواهید داشت. چنانچه در جلسه نیاز داشتید تا دوربین خود را به اشتراک بگذارید، می‌توانید در قسمت گفتگوی عمومی درخواست خود را مطرح نمایید. سپس بر روی آیکون دست در پایین صفحه کلیک نمایید، چنانچه برگزارکننده برنامه به شما مجوز دوربین را داد، بر روی آیکون دوربین کلیک کنید.
دوربین
0 بازدید
پس از ورود به سامانه جلسات، روی گزینه میکروفون کلیک نمایید و سپس چنانچه مرورگر از شما مجوز میکروفون خواست، آن را تایید کرده و برای بررسی وضعیت تایید خود، میتوانید روی آیکون قفل کنار نوار آدرس، در مرورگر کروم کلیک نمایید و مشاهده نمایید که تیک خورده باشد.
میکروفون
0 بازدید
هنگام ورود به جلسه شما بصورت شنونده در جلسه حضور خواهید داشت. چنانچه در جلسه نیاز داشتید تا صحبت نمایید، می‌توانید در قسمت گفتگوی عمومی درخواست خود را مطرح نمایید. سپس بر روی آیکون دست در پایین صفحه کلیک نمایید، چنانچه برگزارکننده برنامه به شما مجوز میکروفون را داد، بر روی دکمه میکروفون کلیک نمایید.
میکروفون
0 بازدید

📚 سوالات عمومی

سایر سوالات و راهنمایی‌ها

بله، در پلن‌های حرفه‌ای و سازمانی امکان سفارشی‌سازی خدمات وجود دارد. با تیم فروش ما تماس بگیرید تا جزئیات بیشتری دریافت کنید.
عمومی
0 بازدید
تسویه حساب‌ها به صورت هفتگی برای پلن‌های پایه و روزانه برای پلن‌های حرفه‌ای و بالاتر انجام می‌شود.
عمومی
0 بازدید
در صفحه ورود، روی لینک "فراموشی رمز عبور" کلیک کنید. شماره موبایل خود را وارد کنید و کد تایید دریافتی را استفاده کنید تا رمز عبور جدید تنظیم کنید.
عمومی
0 بازدید
HubUsers یک پلتفرم جامع مدیریت خدمات دیجیتال است که امکان ارائه و مدیریت انواع خدمات آنلاین را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.
عمومی
0 بازدید
می‌توانید از طریق تیکت‌های پشتیبانی در بخش "تیکت‌ها"، چت آنلاین یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید. ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه، ۹ صبح تا ۶ عصر.
عمومی
0 بازدید
برای ایجاد حساب کاربری، روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز شامل شماره موبایل و ایمیل را وارد نمایید. سپس کد تایید ارسال شده را وارد کنید.
عمومی
0 بازدید
در بخش "صورتحساب"، صورتحساب‌های unpaid را انتخاب کنید و روش پرداخت مورد نظر (کارت اعتباری، کیف پول یا انتقال بانکی) را انتخاب نمایید.
عمومی
0 بازدید
در پنل مدیریت، به بخش "خدمات" بروید و روی "افزودن خدمت جدید" کلیک کنید. اطلاعات خدمت شامل نام، توضیحات، قیمت و دسته‌بندی را وارد نمایید.
عمومی
0 بازدید
بر روی علامت سه خط بالا سمت چپ کلیک نمایید. با این کار منوی پیش‌خوان برای شما نمایش داده‌خواهد شد. حالا می‌توانید به منوهای مدنظر خود مراجعه نمایید.
عمومی
0 بازدید
جهت مشاهده اطلاعات بیشتر اتاق و همچنین ستون عملیات بر روی علامت بعلاوه آبی رنگ کلیک نمایید. با این کار ستون‌های اطلاعات دیگر و همچنین ستون عملیات برای شما نمایش داده خواهد شد.
عمومی
0 بازدید
عمر اتاق در واقع مدت زمانی هست که شما می توانید جلسه آنلاین برگزار کنید. مثلا شما یک اتاق با عمر ۱۰ ساعت خریداری نموده‌اید، یعنی به مدت ۱۰ ساعت می‌توانید جلسه آنلاین برگزار کنید. این جلسه ممکن هست ۱۰ ساعت پیوسته باشد و یا در بازه‌های مختلف استفاده شود.
عمومی
0 بازدید
مدت اعتبار یا همان تاریخ انقضا، در واقع مدت زمانی است که شما می‌توانید از عمر اتاق استفاده نمایید برای مثال شما یک اتاق ۱۰ ساعتی را به مدت دو روز خریداری می‌نمایید، با این خرید شما می‌توانید این ۱۰ ساعت را طی دو روز اعتباری که دارید مصرف نمایید. پس از پایان این دو روز، اتاق شما منقضی و غیر فعال خواهد شد و امکان برگزاری جلسه نخواهید داشت. نکته مهم اگر عمر اتاق زودتر از بازه‌ی اعتبار نیز به پایان برسد اتاق شما غیرفعال خواهد شد.
عمومی
0 بازدید
این علامت به معنای غیرفعال شدن اتاق شماست، و قادر نخواهید بود جلسه برگزار کنید. با بردن موس بر روی آن علت غیرفعال بودن اتاق برای شما نمایش داده خواهد شد.
عمومی
0 بازدید
با کلیک بر روی ایکون بعلاوه و انتخاب گزینه مدیریت ارائه‌ها میتوانید فایل ارائه خود را بارگذاری کنید. توصیه می‌شود که به جهت عدم به‌هم‌ریختن فونت‌ها و طرح‌ها، حتما فایل با فرمت PDF بارگذاری نمایید. پس از انتخاب فایل، روی دکمه بارگذاری کلیک کنید.
عمومی
0 بازدید
خیر، هر بسته خریداری شده مطابق با تعداد کاربر و ساعتی که خریداری شده‌است، قابل استفاده می‌باشد. توصیه میشود همیشه حداکثر تعداد نفرات و زمان موردنیاز خود را در خرید بسته‌ها درنظر بگیرید.
عمومی
0 بازدید
برای این کار بر روی علامت سه نقطه‌ی بالا سمت راست وایت‌برد کلیک کنید، از منوی باز شده گزینه‌ی مخفی کردن نوار ابزارها را کلیک کنید. با این کار نوار ابزار از روی وایت برد برداشته خواهد شد.
عمومی
0 بازدید
با کلیک بر روی ایکون بعلاوه و انتخاب گزینه مدیریت ارائه‌ها میتوانید فایل ارائه خود را بارگذاری کنید. توصیه می‌شود که فایل با فرمت PDF بارگذاری نمایید.
عمومی
0 بازدید
نام کاربری باید حداقل ۳ کاراکتر و حداکثر ۲۰ کاراکتر باشد. همچنین نمی‌تواند شامل کاراکترهای خاص یا فاصله باشد.
ورود به سیستم
0 بازدید
رمز عبور شما باید حداقل ۶ کاراکتر و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک (A...a,Z...z) و اعداد (۱....۹) باشد.
ورود به سیستم
0 بازدید
بر روی علامت آدمک بالا سمت راست کلیک نمایید. با این کار منوی لیست کاربران، چت عمومی و یادداشت‌ها نمایش داده خواهد شد. نکته مهم: برای برگشت به صفحه‌ی وایت‌برد، مجدد بر روی آیکون آدمک کلیک کنید.
مدیریت جلسه
0 بازدید
چنانچه نیاز داشتید تا در جلسه به کاربری دسترسی ارائه‌دهنده دهید، در قسمت لیست کاربران بر روی نام کاربر کلیک نمایید. سپس بر روی گزینه تغییر نقش به ارائه‌دهنده کلیک نمایید. با این کار شرکت‌کننده شما دسترسی ارائه‌دهنده خواهد داشت.
مدیریت جلسه
0 بازدید
بر روی علامت بعلاوه پایین صفحه کلیک نمایید و بر روی گزینه گرفتن نقش ارائه‌دهنده کلیک نمایید. با این کار شما ارائه‌دهنده خواهید شد.
مدیریت جلسه
0 بازدید
چنانچه نیاز داشتید تا در جلسه به کاربری دسترسی ارائه‌دهنده دهید، در قسمت لیست کاربران بر روی نام کاربر کلیک نمایید. سپس بر روی گزینه تغییر نقش به ارائه‌دهنده کلیک نمایید.
مدیریت جلسه
0 بازدید
بر روی علامت بعلاوه پایین صفحه کلیک نمایید و بر روی گزینه گرفتن نقش ارائه‌دهنده کلیک نمایید.
مدیریت جلسه
0 بازدید

سوال شما پاسخ داده نشد؟

اگر سوال دیگری دارید، با ما تماس بگیرید

تماس با ما
دسته‌بندی سوالات
🚨 مشکلات حیاتی 9 ⚡ مشکلات متداول 7 حساب کاربری 2 خدمات 2 صورتحساب 2 عمومی 11 پشتیبانی 1 کاربر کامپیوتر و لپ‌تاپ 10 کاربر موبایل 12 📚 سوالات عمومی 24